فرماندار بهاباد در جلسه مجمع کارکنان فرمانداری گفت: جایگاه فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی از جایگاه والا و حساسیت ویژه ای برخوردار است و لذا باید الگویی برای دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان باشد.

به گزارش یزد فردا؛ جلسه مجمع کارکنان فرمانداری بهاباد به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، معاونین فرماندار و کارکنان فرمانداری و بخشداری های مرکزی و آسفیچ در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند گفت: کارمندان قشر شریف از جامعه هستند که در همه نهادها و بخصوص در مجموعه های دولتی، یاری رسان دولتمردان در مسیر توسعه کشور می باشند.

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره به نقش محوری فرمانداری به عنوان عالی ترین نهاد دولت در شهرستان، بر نظارت و رصد فعالیت ادارات توسط مجموعه فرمانداری تأکید نمود و گفت: باید ضمن تقویت جایگاه فرمانداری، نظارت بیشتری بر عملكرد ادارات صورت بگیرد که نتیجه آن خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرچند حقوق و مزایای کارکنان مجموعه فرمانداری نسبت به دیگر ادارات در سطح پایین تری قرار دارد افزود: جایگاه فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی از جایگاه والا و حساسیت ویژه ای برخوردار است و لذا باید الگویی برای دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان باشد.

خانی زاده، به وجود فضای صمیمی در بین همکاران فرمانداری و بخشداری ها اشاره نمود و افزود: توفیق خدمت به مردم نیکوترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، رضایت خداوند را در پی خواهد داشت و امیدواریم با این استحکام رفتاری و همدلی که وجود دارد بیش از پیش برای توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

در ادامه در خصوص برخی از مسائل شهرستان بهاباد بحث و تبادل نظر شد و کارمندان دغدغه ها و مسائل خود را با فرماندار در میان گذاشتند .

همچنین در پایان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاش های کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا