طلایی مقدم سرپرست جدید فرمانداری بافق در اولین روز کاری خود از پروژه گندله سه چاهون و پست برق 150 مگاوات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم سرپرست جدید فرمانداری بافق به همراه تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و تشکری مدیر روابط عمومی ظهر امروز از دو پروژه بزرگ و مهم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق بازدید و روند اجرای این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

طلایی مقدم در ابتدای بازدید به همراه مدیر عامل شرکت سنگ آهن از پروژه پست برق 150 مگاوات بازدید کرد که مرتضی نسب مدیر طرح پیرامون مشکلات این پروژه و چگونگی راه اندازی اضطراری برق گندله مطالبی عنوان کرد.

در ادامه مسئولان حاضر از سایت گندله سازی سه چاهون بازدید کردند که آقاجانی مدیر کارخانه گزارشی از میزان پیشرفت پروژه و مسائل و مشکلات موجود ارائه کرد.

رضا فلاح مبارکه در این برنامه ضمن تشکر از حضور سرپرست فرمانداری بافق و بازدید از پروژه های شرکت سنگ آهن به عنوان اولویت کاری خود، حضور وی را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری تمامی مسئولان و پرسنل مجموعه این پروژه به زودی افتتاح شود و با ارزش افزوده ای که به تولید ما می دهد، شهرستان و استان مرتفع شوند و این اتفاق در سایه همدلی و وفاق رخ خواهد داد.

طلایی مقدم نیز با تشکر از زحمات مدیر عامل شرکت سنگ آهن بیان کرد: پروژه گندله سازی سه چاهون از آرزوهای دیرینه مردم دارالشجاعه بافق است و خوشبختانه در بحث صنایع جوار معدنی با همت و پیگیری مسئولان شهرستان و استان،به ویژه امام جمعه،نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل شرکت سنگ آهن اقدامات بسیاری خوبی انجام گرفته و اکنون بزرگترین پروژه استان در آخرین مرحله برای افتتاح است و امیدواریم سبب خیر و برکت برای مردم شهرستان و استان شود.

گفتنی است در این بازدیدها سالاری سرپرست مدیر حوزه مدیرعامل و سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن نیز حضور داشتند.

منبع:‌ مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا