ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام بدون نیاز به نصب اپلیکیشن اضافه

یزدفردا :دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه که همه ما ممکنه بهش نیاز پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام به شما آموزش می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش سخت و فنی است.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به کمک نرم افزار تلگرام!

اما ما می‌خواهیم این کار را با یک ترفند ساده و به کمک نرم‌افزار تلگرام انجام بدهیم که همه‌ی ایرانی‌ها روی گوشی‌هایشان دارند. روش کار بسیار ساده است:

  1. http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/save-instagram-movie-1.gifاینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی باز شده، Copy Link (یا Copy share url در نسخه‌های قدیمی) را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
  2. تلگرام را باز کنید و به گفتگوی با خودتان (پیام‌های ذخیره شده) یا با یکی از دوستان مورد اعتمادتان وارد شوید. انگشت خود را در قسمت تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی و شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش داده خواهد شد.
    نکته: شما می‌توانید به جای انجام مرحله دوم، در مرحله اول به جای Copy Link، گزینه Share to را انتخاب کنید و آن عکس را مستقیما در قسمت saved messages تلگرام، با خود به اشتراک بگذارید.
  3. در صورتی که تلگرام در حالت دانلود خودکار قرار ندارد، آیکون فلش به سمت پایین روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید تا دانلود آن به اتمام برسد.
  4. اگر عکسی لینکی که از اینستاگرام کپی کرده اید، حاوی یک آلبوم با چند عکس و فیلم باشد، به صورت پیش فرض شما تنها عکس  یا فیلم اول را در تلگرام خواهید دید. اما با ضربه زدن بر روی آن و مشاهده نسخه بزرگتر، به تمامی عکس و فیلم‌های آن پست دسترسی خواهید داشت.
  5. پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را انتخاب کنید.
  6. به گالری گوشی خود بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید ذخیره کنید را در آنجا درون فولدر Telegram خواهید یافت 🙂
  7. من در اینستاگرام خودم از سفرهام به جاهای دیدنی ایران فیلم و عکس می‌ذارم. اگر دوست داشتید منو فالو کنید، آی دی من در اینستاگرام mojtabataheri است.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا