مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: هیئت‌های مذهبی تا ۱۰ محرم ماه می‌توانند نسبت به دریافت ماسک برای استفاده در مراسمات اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، سید مصطفی فخری بافقی، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: در پی تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر دقت و رعایت اصول بهداشتی در هیئت‌های عزاداری ماه محرم و صفر، شرکت سنگ آهن بنا به دستور مدیریت مجموعه به منظور حفظ سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری واحد HSE این شرکت امسال کمک‌های خود را به هیئت‌های مذهبی در جهت توزیع ماسک انجام خواهد داد.

او افزود: با اعلام اسامی هیئت‌ها توسط اداره تبلیغات اسلامی بافق به شرکت سنگ آهن، به رؤسای هیئات مذهبی به حد نیاز ماسک تحویل داده می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با تاکید بر اینکه ماسک تنها به هیئت‌هایی داده می‌شود که حواله داشته باشند از آنان خواست در زمان اعلام شده نسبت به دریافت ماسک اقدام کنند و تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی تا دهم محرم می‌توانند نسبت به دریافت ماسک برای استفاده در مراسمات اقدام کنند.

فخری ادامه داد: رؤسای هیئت‌های مذهبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر حتی در روز‌های تعطیل با مراجعه به بهداری آهنشهر ماسک خود را دریافت خواهند کرد.

او با بیان اینکه تنها هیئت‌های مذهبی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی معرفی می‌شوند حواله ماسک دریافت خواهند کرد، افزود: هیئات مذهبی می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی شرکت سنگ آهن یا تماس با شماره ۰۹۱۰۲۹۳۸۳۶۰ حواله ماسک خود را دریافت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا