به مناسبت هفته دولت ( دوم تا هشتم شهریور) در نشستی از خدمات فرماندار، معاونان و بخشداران بخش های مرکزی و آسفیچ شهرستان بهاباد در توسعه و پیشرفت منطقه با اهدای لوح و هدایایی از آنها تجلیل شد.

رییس شورای اسلامی شهر بهاباد در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: مجاهدت ها و خدمات صادقانه و خالصانه این ۲ شهید در زندگیشان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسوؤلان جامعه است تا خدمات خود را در راستای رشد و اعتلای جامعه اسلامی انجام دهند.

سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی  بیان کرد: همه مدیران باید با تلاش مضاعف برای رفع محرومیت و خدمات‌ رسانی تلاش کنند و راه بزرگ مردانی همچون رجائی و باهنر را ادامه دهند زیرا ، رمز ماندگاری این ۲ شهید خدمت صادقانه و ولایتمداری آنها بود.

وی تصریح کرد : با توجه به توقع مردم از دولتمردان باید با تلاش مضاعف گام‌های موثری برای رفع مشکلات مردم برداشته شود و با احساس وظیفه جدی‌تر از گذشته پیگیر مطالبات مردم باشیم.

رییس شورای اسلامی استان یزد ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب شهیدان رجائی و باهنر ۲ مدیر  اسوه در مدیریت و مصداق بارز ایمان و شهادت هستند بنابراین همه کارکنان باید این ۲ را سرمشق کار خود قرار دهند.

آیین تجلیل یادشده به همت شورای اسلامی و شهرداری بهاباد برگزار شد.

انتهای پیام /

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا