فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان، طرح عملیاتی مبارزه با اراذل و خرده فروشان موادمخدر توسط پلیس شهرستان اجرا شد.

به گزارش رفسنجان فردا، فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان، طرح عملیاتی مبارزه با اراذل و خرده فروشان موادمخدر توسط پلیس شهرستان اجرا شد.

 وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی اراذل و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات تعداد 23 نفر از عاملان ناامنی و مسبب نارضایتی شهروندان را دستگیر کردند.

 سرهنگ کریمی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس مبارزه با موادمخدر رفسنجان در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری مواد مخدر، طی عملیاتی از یک منزل 8 بسته حاوی 77 کیلو و 600 گرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی با تأکید بر ادامه روند اجرای این طرح های ضربتی، افزود: پلیس ضمن جدیت و تلاش شبانه روزی در راستای برقراری امنیت و آرامش شهروندان، از عموم مردم خواستار اطلاع اینگونه موارد به مرکز فوریت های پلیس 110 و یاری کردن نیروی انتطامی در مبارزه با هنجار شکنان و سوداگران مرگ شد. 

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا