میربهبودی با اشاره به اقدامات در هفته دولت گفت: تعداد ۸۳ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان خاتم به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا، « جواد میربهبودی» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: شهرستان خاتم در جنوبی ترین منطقه استان با 36 هزار نفر جمعیت حدود 5 درصد از جمعیت از استان را تشکیل می دهد که از این تعداد 40 درصد روستایی و 60 درصد شهری هستند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم بیان کرد: بیش از 95 درصد از مردم شهرستان کشاورز و دامپرور هستند و از لحاظ رده سنی نیز به عنوان جوانترین شهرستان استان محسوب می شود.

 

وی افزود: امسال در هفته دولت 83 پروژه با 150 میلیارد تومان بودجه آماده بهره برداری و افتتاح است که 77 پروژه مربوط به زیر ساختی آب و برق و کشاورزی و صنعتی است.

 

میربهبودی ادامه داد: مبنای اقدامات ما در این شهرستان بر اساس شعار سال بوده است که در زمینه اقتصادی و تولید گام برداشته ایم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم گفت: خوراک دام، تولید پسته، تولید مصالح کوهی از جمله این اقدامات است که میزان اشتغال زایی در زمینه پوشاک 20 نفر، ترمینال پسته تعداد 40 نفر مستقیم و 100 نفر غیر مستقیمريال تولید خوراک دام 5 نفر و مصالح کوهی نیز 15 نفر بوده است و جمعا حدود 200 نفر اشتغال دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا