فرماندار بهاباد در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع)، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، فرماندار بهاباد در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع)، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

متن کامل پیام "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریورماه به نام هفته دولت و مزین به اسوه های خدمت بی منت به مردم، شهیدان "رجایی و باهنر" شده است؛ همزمانی آغازین روزهای هفته دولت امسال با ماه محرم، یادآور اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار این شهیدان خدمتگزار از مکتب عاشورای حسینی است و مسئولان بایستی با الگوگیری از ویژگی های اخلاقی و رفتاری این خادمین امین مردم، در راه خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی کوشا باشند.

دولت های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، اقداماتی را در راستای خدمت به مردم و كمک به رشد و پيشرفت كشور انجام داده اند و لذا هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای مردم تشریح و تبیین شود به ویژه در شرایط خطیر و حساس کنونی که علاوه بر تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی دشمنان اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، توفیقات روزافزون مدیران، کارمندان و کارکنان خدوم و متعهد دولت در شهرستان بهاباد را در مسیر خدمت به مردم از خداوند منان مسئلت نموده و امید است همه مسئولان و دستگاههای دولتی با تلاشی مضاعف و خدمت صادقانه در جهت رفاه، آسایش و کم کردن دغدغه ها و نگرانی های مردم گام بردارند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا