فرماندار بهاباد در هفته دولت و به مناسبت روز پزشک، با حضور در بیمارستان حکیم بهابادی و مرکز جامع سلامت بهاباد از پزشکان عرصه سلامت و درمان با اهداء لوح تقدیری تجلیل نمود.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، فرماندار بهاباد در هفته دولت و به مناسبت روز پزشک، با حضور در بیمارستان حکیم بهابادی و مرکز جامع سلامت بهاباد از پزشکان عرصه سلامت و درمان با اهداء لوح تقدیری تجلیل نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" زادروز طبیب نامدار ایرانی حکیم ابوعلی سینا  و روز پزشک را فرصتی برای نکوداشت جایگاه والا و ارزشمند این ایثارگران متعهد جامعه دانست که  علاوه خدمت به مردم، با تمام توان برای حفظ سلامت مردم کوشش می کنند به ویژه آنان که شجاعانه در صحنه مبارزه با کرونا ویروس قدم نهادند و صادقانه خدمت کردند.

وی ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش های ارزنده و صادقانه پزشکان در جهت ارائه خدمت به مردم شهرستان بهاباد  قدردانی نمود و افزود: رضایت مندی مردم بهترین شاخص عملکرد پزشکان شاغل در بهاباد است.

خانی زاده با اشاره به همزمانی روز پزشک و هفته دولت، پزشکان را پرچمدار خدمت و سلامت دانست و افزود: برنامه تحول سلامت، یکی از اقدام های بسیار مهم دولت تدبیر و امید دانست که برای رسیدن به این هدف، مشارکت همگانی به ویژه پزشکان را می طلبد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا