ترحمی با بیان اینکه دولت طی هفت سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای داشته، گفت: 524 پروژه در هفته دولت در استان یزد افتتاح می‌شود.

ه گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ احمد ترحمی بهابادی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گفت: با توجه به تقارن هفته دولت با ماه محرم، امسال هفته دولت از روز 29 مردادماه آغاز و تا ششم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد عنوان کرد: دولت در طول هفت سال گذشته علی‌رغم مشکلاتی که روبه‌رو خود داشته، دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان مدیریت بحران در استان، اظهار داشت: این بیمارستان در مهرماه امسال افتتاح خواهد شد و بودجه آن نیز از اعتبارات بودجه اختصاص‌یافته به استان و بخشی از آن‌هم از سوی بخش خصوصی تأمین شد.

ترحمی اضافه کرد: پس از افتتاح این بیمارستان، در زمان‌های بحرانی می‌توان از این بیمارستان استفاده و ظرفیت بیمارستان‌های استان را کاهش داد و در این بیمارستان بستری کرد.

 

در هفته دولت بیش از 500 پروژه در استان یزد افتتاح می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان یزد با بیان اینکه در هفته دولت، 524 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 4 هزار میلیارد تومان در استان یزد افتتاح خواهد شد اذعان داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان یزد، برنامه‌ریزی‌شده تا این پروژه‌ها اکثراً به‌صورت غیرحضوری افتتاح شود.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد ادامه داد: در هفته دولت آغاز عملیات اجرایی بیش از 30 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 900 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: پروژه‌هایی که در هفته دولت در استان یزد افتتاح می‌شود، تکراری نیست، قبلاً افتتاح نشده و اینکه به‌صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

ترحمی اضافه کرد: در هفته دولت شهرستان ابرکوه 266 پروژه با اشتغال 233 نفر، شهرستان اردکان 70 پروژه با اشتغال 2 هزار و 524 نفر، شهرستان اشکذر 41 پروژه با 214 نفر، شهرستان بافق 31 پروژه با اشتغال 889 نفر، شهرستان بهاباد 29 پروژه با اشتغال 27 نفر، شهرستان تفت 58 پروژه با 151 نفر اشتغال، شهرستان خاتم 60 پروژه با اشتغال 27 نفر، شهرستان مهریز 48 پروژه با اشتغال 71 نفر، شهرستان میبد 60 پروژه با اشتغال 471 نفر و شهرستان یزد با 90 پروژه 181 نفر افتتاح و مشغول به کار خواهند شد.

 

ایجاد ممنوعیت و محدودیت در زمان کرونایی امکان‌پذیر نیست

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد در ادامه به وضعیت قرمز استان یزد در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: ایجاد محدودیت و ممنوعیت به دلایل مختلف امکان‌پذیر نیست، مگر به شرایط خاصی باشد که از سوی ستاد ملی کرونا اعمال شود چون تشخیص و اعمال محدودیت بسیار سخت و دشوار است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان یزد با تأکید بر اینکه نظارت باید باشد اضافه کرد: تمام تمهیدات و اقدامات اجرایی برای ناوگان شهری به شهرداری ابلاغ و صورت پذیرفته است ولی زمانی که راننده بخش خصوصی این مسائل را رعایت نمی‌کند که نمی‌شود برای هر فرد یک مأمور گذاشت.

وی به خاموشی پارک‌ها و میادین در سطح استان اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی و اینکه باید از تجمعات جلوگیری کرد، پارک‌ها و میادین از ساعت 22 به بعد خاموش خواهند شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا