به گزارش پایگاه خبری یزدفردا ؛ صبح امروز دور دوم رزمایش کمک های مومنانه با نهضت احسان و همدلی با همکاری قرارگاه مواسات با محوریت امام جمعه، سرپرست فرمانداری و دبیری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج بافق آغاز شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: دور دوم این رزمایش که در سه مرحله دهه ولایت، محرم و صفر اجرا می‎شود که در راستای این رزمایش بزرگ یک هزار بسته معیشتی به ارزش 4 میلیون ریال است با همکاری مجمع خیرین شهرستان، کمیته امداد، بهزیستی و پایگاه مقاومت بسیج تهیه و به خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا که شناسایی شده توزیع می‎گردد. 

درادامه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق گفت: انسان مومن از آغاز تاپایان روز تلاش می کند تلاش‎های مومنین ارزشمند است اما در بین تلاش‎ها تلاش‎هایی که به فکر دیگران باشد ارزش بالاتری را در پیشگاه خدا داشته ودارد. هیچ عملی در پیشگاه خداوند ارزش آن به اندازه ی خدمت به انسانها نیست.

وی در ادامه افزود: یکی از کارهای بسیار ارزشمندی که ازنیمه شعبان به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد رزمایش مواسات بود که مرحله دوم در دهه ولایت وامامت آغاز شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا