یزدفردا -نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت شرکت صنعتی معدنی چادرملو محور عقدا تا اردکان سبز می‌شود.
به گزارش خبرنگار یزدفردا از ادکان ، محمد رضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به حساسیت‌های زیست محیطی در شهرستان اردکان، کارگروه محیط زیست متشکل از کارشناسان، NGOها و افراد دلسوز تشکیل شده و این کارگروه مسائل زیست محیطی را رصد و گزارش‌های کارشناسانه خود را برای بررسی و چاره اندیشی اعلام می‌کند.
او افزود: یکی از مهمترین تصمیمات اخذ شده در این کارگروه بررسی و ارزیابی مجدد آلاینده‌ها در شهرستان اردکان است تا در این خصوص چاره اندیشی به عمل آید.
دشتی ادامه داد: شرکت صنعتی معدنی چادرملو نسبت به مسائل زیست محیطی حساسیت لازم را دارد و برای انجام مسولیت‌های اجتماعی در قبال مردم اردکان آمادگی دارد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت صنعتی معدنی چادرملو برای کنترل مسائل زیست محیطی از ابتدای جاده عقدا تا اردکان را درختکاری می‌کند و نسبت به ایجاد فضای سبز در این محدوده متعهد شده است.
دشتی بیان کرد: برخی صنایع بزرگ در شهرستان اردکان علاوه بر اشتغالزایی در خصوص رعایت مسائل زیست محیطی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی عملکرد خوبی دارند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا