در سال گذشته 100درصد اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی توسط این بانک جذب استان شد و امیدواریم در سال جاری نیز که سهم بانک 21 میلیارد ریال است، این مبلغ جذب و به متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت گردد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حکمتی نیا مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان دیدار و گفتگو کرد.

تشکری در این دیدار عملکرد بانک توسعه تعاون در استان را عالی برشمرد و افزود: در سال گذشته 100درصد اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی توسط این بانک جذب استان شد و امیدواریم در سال جاری نیز که سهم بانک 21 میلیارد ریال است، این مبلغ جذب و به متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت گردد.

تشکری ضمن تشکر از نگاه مثبت و ویژه بانک توسعه تعاون به تعاونیها، حضور این بانک در حمایت از بخش تعاون را بسیار راهگشا و دلگرم کننده خواند و وضعیت خدمات دهی و جلب رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون استان را علی الخصوص در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و تسهیلات مشاغل خانگی مطلوب عنوان کرد.

حکمتی نیا مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک گفت: با وجود کمبود نیرو نسبت به برخی از بانک ها، توانسته ایم در جذب اعتبارات فراتر از انتظار ظاهر شویم و علاوه بر جذب 100 درصدی اعتبارات استانی در تسهیلات مختلف، در برخی از تسهیلات منابع دیگر استان ها را نیز جذب و به متقاضیان پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در تسهیلات تبصره 18 بخش صنعت، معدن و تجارت این بانک توانسته مقام اول را در استان به دست آورد. در این بخش 70 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و ... تسهیلات پرداخت کردیم و این در صورتی است که برخی از بانک های بزرگ استان یک سوم این مبلغ را پرداخت کردند.

گفتنی است تشکری در پایان این نشست قول مساعد داد از طریق وزارتخانه کمبود نیروی انسانی بانک توسعه تعاون استان را پیگیری کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا