یزدفردا:جلسه ای با حضور اعضای کمیته دانش آموزی نوجوانان شورا و مدیران اداره شهر دوستدار کودک در دفتر رئیس سازمان فاوا برگزار شد و نیازهای مرتبط با شهر دوستدار کودک و همچنین ظرفیت همکاری های فی مابین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 در راستای معرفی نیازها و بسترهای مورد نیاز «شهر دوستدار کودک» برای کودکان و نوجوانان از طریق زیرساخت ها و سامانه های الکترونیک، جلسه ای با حضور اعضای کمیته دانش آموزی نوجوانان شورا و مدیران اداره شهر دوستدار کودک در دفتر مجید بیکی ریاست سازمان فاوا برگزار و نیازهای مرتبط با شهر دوستدار کودک مطرح شد.

 در این زمینه،خانم کافی رئیس اداره شهر دوستدار کودک یزد گفت: توجه به حقوق کودکان در مدیریت شهری و فرآیند توسعه اجتماعی مهمترین رویکرد اداره شهر دوستدار کودک در یزد است.
 
بیکی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد در این جلسه ضمن تشکراز دیدگاهها و اهداف مدیران اداره شهر دوستدار کودک برای شهر یزد، در زمینه نیازهای این اداره برای مسائل فنی این حوزه گفت: سازمان فاوا در زمینه پایش و برداشت اطلاعات به صورت هوشمند با استفاده از ابزارهای موجود، ارائه اطلاعات مکانی مورد نیاز به اداره شهر دوستدار کودک، برقراری شبکه و زیرساخت برای پارک مهارت کودکان و نوجوانان، در اختیار قرار دادن زیرساخت سامانه سهیم برای امتیاز دهی به فعالیت های انجام شده توسط تمام کودکان و نوجوانان و استفاده از کیف پول اختصاصی اعضای شهر دوستدار کودک در سطح شهر به صورت هدفمند و همچنین ایجاد پرتال شهر دوستدار کودک، همکاری لازم را انجام خواهد داد.
 
در پایان مقرر شد تا اداره شهر دوستدار کودک، مسائل مربوط به فناوری اطلاعات و نیازهای مرتبط در این حوزه را با هماهنگی واحد‌های GIS و معاونت فنی و هوشمندسازی فاوا به انجام رساند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا