رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری طرح نظارتی ویژه اقلام دارای اولویت و کالاهای اساسی در استان خبر داد .

به گزارش یزدفدا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ، محمد رضا علمدار یزدی گفت : این طرح در راستای بخشنامه های استانی و برنامه ریزی های انجام شده ، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله ، گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، تخم مرغ ، شکر ، میوه و تره بار، لبنیات ، لوازم خانگی  ، لاستیک  ، سیمان ،  ماسک و اقلام بهداشتی از دهه دوم مرداد ماه آغاز گردیده و تا دهم شهریور ماه  جاری ادامه دارد.

وی افزود :  ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی ، ايجاد زمينه مناسب براي تأمين و توزيع مايحتاج عمومي و جلوگیری از هر گونه احتکار و امتناع از عرضه به قصد گرانفروشی و یا اضرار به جامعه پس از اعلام ضرورت عرضه از سوی مراجع قانونی، از جمله مهم ترین اهداف نظارتی این طرح در نظر گرفته شده است .

 رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: بازرسان این سازمان در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط با انجام بازرسی های هوشمند در دو نوبت  صبح و عصر ، بر وضعيت بازار كالا و خدمات مشمول در مراحل تأمين، توزيع، ارائه خدمات و قيمت متناسب با نیاز بازار نظارت می نمایند.

 علمدار یزدی برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، رسيدگي فوري، دقيق و كارشناسي به شكايات و گزارش هاي مردمي را از جمله موارد دیگری دانست که با قید فوریت در دستورکار این سازمان قرار گرفته است .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد یاد آور شد : ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی 124 آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی می باشد.

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا