اختیارآبادی توسعه برنامه های فرهنگی، کاهش جمعیت کیفری، اشتغال مددجویان و کمک به نیان نیازمند را از جمله برنامه های خود در آینده عنوان کرد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ اختیارآبادی توسعه برنامه های فرهنگی، کاهش جمعیت کیفری، اشتغال مددجویان و کمک به خانواده زندانیان نیازمند را از جمله برنامه های خود در آینده عنوان کرد و ساخت و راه اندازی اقامتگاه موقت برای زندانیان را مهم برشمرد.

وی در ادامه افزود: ایجاد ایستگاه "آشنایی با قانون در زندان" با نصب بنرهای حاوی قوانین آزادی و مجازات موجب تلاش زندانیان برای آزادی می شود.

وی به راه اندازی کارت مددکاری و ورود مددکاران به زندان به منظور کمک به زندانیان اشاره کرد و گفت: جداسازی محکومین غیر عمد و مالی از سایر مجرمین، تلاش در جهت ترک زندانیان از مواد مخدر ، دعوت مستمر از قضات جهت تسریع روند اجرای حکم را از جمله برنامه های دیگر عنوان کرد.

رئیس جدید زندان رفسنجان به تعامل با خیرین، اداره آموزش پروش، شهرداری و روحانیون اشاره کرد و افزود: اشتغال، علم آموزی و کارآفرینی برای زندانیان، توسعه برنامه های فرهنگی و قرآنی و نهضت سواد آموزی در زندان و تعامل و همکاری با نهادهای مربوطه در پیشبرد اهداف را موثر دانست.

اختیارآبادی تصریح کرد: نصب کتابخانه روبروی هر اتاق با نام یک شهید که شامل کتاب هایی از زندگینامه شهدا باشد موجب توسل و درس گرفتن آنان از شهدا می شود.

وی گفت: نصب وسایل رفاهی برای خانواده زندانیان از جمله احداث پارک کوچک برای فرزندان آنان در طول ملاقات از جمله کارهایی است که در برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برای زندان رفسنجان در نظر گرفته ایم.

اختیارآبادی ابراز امیدواری کرد با همکاری پرسنل زندان رفسنجان در راستای بازگرداندن زندانیان به یک زندگی سعادتمند تمام نیروی خود را به کار میبرد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا