یک بار تجربه کرده ایم که دونرخی شدن ارز باعث فساد می شود پس به کار گیری مجدد آن نمی تواند نتیجه ی خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش یزفردا محمدرضا دشتی عصر روز هفدهم مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه, روز خبرنگار و عید غدیر را تبریک گفت و با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران گفت:خبرنگاران دیده بان هایی هستند که راه را به ما نشان می دهند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس دو وظیفه دارد  که یک بخش آن قانون گذاری است و وظیفه ی دیگر مجلس نظارت بر اجرای درست قوانین است.بنابراین اگر نماینده ای در امور اجرایی دخالت کند و یا مدیری را پیشنهاد کند ؛ هیچ گاه نمی تواند بر روی اجرای درست قوانین نظارت کند.

دشتی اردکانی ادامه داد:تعدد کارخانه ها و صنعتی بودن اردکان باعث شده است شهری مهاجرت پذیر باشد و با توجه به جمعیت , مشکلات محیط زیستی و رفاهی زیادی دارد که باید به آن ها رسیدگی شود برای مثال اردکان با جمعیت بیش از صدهزار نفر, یک استخر ندارد و این موضوع قابل تفکری است.همچنین وضعیت مدارس در اردکان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد که باید فکری به حال آن کرد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ فرهنگ و اصالت اردکان و یزد گفت: در تلاش هستیم تا شهرک سازی انجام دهیم تا بتوانیم مهاجرت و مشکلات مربوط به آن را مدیریت کنیم. همچنین در نظر داریم تا به صورت علمی و پژوهشی بررسی کنیم که آیا اردکان گنجایش آن را دارد که کارخانه جدیدی تاسیس شود و یا خیر و فعلا اجازه تاسیس کارخانه ی جدید را نمی دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن موافقت و تاکید بر شفافیت آرا در مجلس ابراز داشت:طرح شفافیت آرا باعث می شود عموم مردم در جریان تصمیم گیری ها قرار بگیرند و بدین طریق قانون می تواند خودش را تفسیر کند همچنین برخی مشکلات کشور به دلیل سیاست گذاری های غلطی است که از ابتدا پیش آمده است . برای مثال یک بار تجربه کرده ایم که دونرخی شدن ارز باعث فساد می شود پس به کار گیری مجدد آن نمی تواند نتیجه ی خوبی به همراه داشته باشد.

همچنین وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با پیگیری ها و همکاری دیگر نمایندگان استان , بتوانند طرح اضافه شدن دو نماینده ی دیگر به نمایندگان استان را به تصویب برسانند.

  • نویسنده : هانیه جلالی
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا