یزدفردا:مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم گفت: مردم و مسوولان حضور ارزشمند تیم والیبال شهرستان را در لیگ برتر فدای اختلافات درونی خود نکنند و همانند گذشته حمایت حداکثری از این رشته داشته باشند .

علیرضا جدیدی افزود: حضور یک تیم در لیگ برتر جدای از اینکه در چه رشته ورزشی باشد به عنوان یک سرمایه ارزشمند فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای همه مردم و مسوولان مهم است  .

وی اضافه کرد: نشاط اجتماعی که حول محور حضور یک تیم در سطح قهرمانی پدید می آید سرمایه ای است که با هیچ فعالیت دیگری قابل قیاس نیست.                                            

 همچنین سرپرست تیم والیبال خاتم اردکان گفت: این تیم ‌با توجه به شرایطی که در شهرستان اتفاق افتاده است از جمله بحث تغییر مدیریت حامی (شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) و مشکلاتی نظیر بدهی سال های قبل از جمله به فدراسیون ، بازیکنان و نیز بدهی  بابت هزینه هایی در شهر روبروست .

مهدی شاکر اضافه کرد: از یک سو مردم به عنوان حامیان و هواداران که سرمایه اصلی تیم هستند خواهان ادامه فعالیت تیم در لیگ برتر بوده و هستند .

وی با بیان اینکه از یک طرف فدراسیون فشار آورده که بدهی تیم پرداخت شود تا اجازه حضور در لیگ برتر را به تیم خاتم اردکان بدهند تصریح کرد: متاسفانه تا الان آخرین روز مهلت فدراسیون است ، هیچ گونه حمایت مالی از طرف شرکت چادرملو صورت نگرفته و در آستانه حذف تیم از لیگ برتر هستیم  و  در صورت بروز این اتفاق ، نتیجه شور اجتماعی و سرمایه شهرستان به فنا می رود.

وی از مسوولان شهرستان ، نماینده اردکان در مجلس ، فرماندار  و امام جمعه خواست از عموم مردم و جوانان حمایت کنند و نگذارند چراغ تیم خاموش شود.

همچنین سرمربی تیم والیبال خاتم از حمایت‌ امام جمعه، فرماندار، نماینده  مجلس، مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، اعضای شورای شهر، رییسان اداره ورزش و جوانان ، هیات والیبال و مسوولانی که در این مدت تلاش کرده اند تا تیم به کار خود ادامه دهد تشکر کرد.

فرهاد نفرزاده  همچنین از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بابت اعتماد مجددی که به او کرده اند و مسوولیت مربیگری  تیم را در این فصل به او سپرده اند قدردانی کرد .

وی افزود : در واقع از آخرین تیم‌هایی هستیم که شروع به یارگیری کرده ایم و با توجه به کاهش بودجه نسبت به گذشته و اوضاع اقتصادی ، کار سخت‌تر شده است و با توجه به دلگرمی و پشتیبانی مردم و هواداران سعی کرده ایم بازیکنانی که برای تیم بهترین کارایی را دارند در نظر بگیریم و با تجمیع بازیکنان منتخب و انجام تمرین خوب و با برنامه بتوانیم با تیمی آبرومند که در شان هواداران باشد ، به عنوان نماینده اردکان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال حاضر و در ادامه نیم نگاهی هم به پلی‌آف خواهیم داشت .

سرمربی تیم والیبال خاتم در مورد بازیکنان جذب شده گفت : تاکنون با بازیکنان فصل پیش همچون آرش کمالوند ، علی یوسف پور و رضا محمودآبادی قرارداد تمدید شده است و با جواد حسین آبادی و مهدی رضایی (پست قطر پاسور) اسماعیل طالبی و کشمیری (پست لیبرو) سعید آقاجانی (پست دریافت قدرت) طیب عینی و مصطفی عباسلو (پست دفاع وسط) برای فصل جدید رقابت‌ها به توافق رسیدیم و در پست‌های پاسور و دریافت قدرت نیز تا اواخر هفته بازیکنان مدنظر اعلام می شود ضمنا چهار بازیکن بومی در پست‌های مختلف با شروع تمرین ملحق می شوند تا در کنار بازیکنان تمرین کنند .

 نفرزاده ادامه داد : با توجه به هماهنگی‌ با ستاد مبارزه با کرونا در اردکان و  مسوولان اداره ورزش  و جوانان، تمرین تیم از ۲۹ مرداد شروع می شود .

وی با اذعان اینکه هزینه‌ها افزایش یافته است ، گفت: از مسوولان تقاضا داریم مشکلات تیم را درک و از نظر مالی همچون سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند تا نتایجی را به دست آوریم که موجب شادی و دلگرمی مسوولان و هواداران شود و از هوادران نیز انتظار داریم به شکل همه جانبه از تیم حمایت کنند که  بتوانیم نتایجی خوب و در خور شان مردم این شهر را کسب کنیم .

 مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

همچننی ۱۶ خرداد ماه ۹۹ رییس اداره ورزش و جوانان اردکان با بیان اینکه این شهرستان دومین جامعه جمعیتی، نسبت به ۹ شهرستان دیگر استان یزد را دارد  توانسته در وادی ورزش در جایگاه بالاتری قرار گیرد گفت: چنانچه  از نظر قهرمانی، ورزش همگانی، کارهای علمی و پایه ای، در بحث روابط عمومی و ورزش بانوان ، تعداد مدال ها و مقام هایی که در مسابقات المپیاد کسب کرده ایم بیشتر از دیگر شهرستان هاست.
احمد شکراللهی یادآور شد: ورزش اردکان با ۱۰۰ هزار نفر مخاطب روبروست از جمله آنها می توان از ۲۱ هزار دانش آموز، ۶ هزار ورزشکار، همین تعداد دانشجو ، ۶۰۰ قهرمان، ۳۰ ورزشکار حرفه ای  و تعدادی از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان یاد کرد.

اردکان ۳۸ هیات ورزشی دارد  و در میان رشته های متعدد ورزشی می توان به کشتی، تنیس روی میز، فوتبال ، کشتی و شنا اشاره کرد که والیبال از جایگاه خاصی برخوردار است./ایرنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا