یزدفردا:نماینده  اردکان در پیامهایی جداگانه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه این شهرستان تبریک گفت.

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در پیامی آورده است: خبرنگاری؛ حرفه ای توام با عشق، ایثار و تعهد است.
محمد رضا دشتی اردکانی در ادامه گفت: قداست حرفه خبرنگاری برخاسته از لطفی است که از جایگاه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ناشی می شود و این لطف، جوهره قلم خبرنگاران آگاه، صادق و متعهد است.
وی افزود: امروزه به مدد ظهور و بروز فضاهای مجازی و سرعت بالای تبادل اخبار، بخشی از مشکلات حرفه خبرنگاری مرتفع گردیده ولی به دلیل رشد اخبار دروغ و شایعات و لزوم اطلاع رسانی شایسته در جامعه کنونی وظیفه سنگین تری بر دوش این قشر نهاده شده که خوشبختانه خبرنگاران شهرستان اردکان در عین محدودیت ها و مشکلات پیش رو از عهده این وظیفه به خوبی برآمده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، استواری قلم و بیان این قشر را که در ایجاد تحول در شهرستان اردکان، نقش موثر ایفا کرده است، ستایش نموده و اعتقاد دارم شخص نماینده مردم در مجلس بدون بهره گیری از این قلم و بیان در ایفای نقش موثر خود دچار مشکل خواهد شد.
قلمی که جز برای دغدغه های مردم بر کاغذ نمی لغزد باید به عنوان مرقومه مسئولین مورد استفاده قرار گیرد و گرامی داشته شود.
همچنین فرماندار اردکان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در پیامی آورده است : عصر کنونی را متأثر از توسعه تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی می توان عصری بی نظیر ازلحاظ میزان ارتباطات و سرعت اطلاع رسانی دانست و در این شرایط رسانه ها و فعالان عرصه رسانه می توانند نقشی بی نظیر در شکل گیری و جهت دهی به افکار عمومی و تأثیرگذاری در مناسبات و رفتارها ایفا کنند.
بهروز شهابی زاد افزود: خبرنگاران متعهد و تیزبین، ...

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا