رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از برگزاری دومین جلسه هماهنگی برای راه اندازی چهار خانه هلال در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در جلسه ای که به میزبانی بخشداری مرکزی بافق برگزار شد ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق و کارشناسان این جمعیت، بخشدار و کارشناسان بخشداری مرکزی و همچنین دهیاران روستاهای بساب ، دولت آباد ، کوشک و مبارکه حضور داشتند پیرامون راه اندازی «خانه هلال» در این روستاها بحث و گفتگو شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت:در این جلسه تمام ابعاد و جزئیات دستورالعمل و شیوه نامه راه اندازی و تأسیس خانه های هلال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای عزیزان تشریح شد.

وی با بیان اینکه خانه های هلال به نوعی همانند یک هلال احمر کوچک درون یک روستا در حوزه های جوانان ، داوطلبان و امدادونجات به ارائه خدمات میپردازند؛ هدف کلی تأسیس خانه هلال را «جامعه محور سازی پاسخگویی به حوادث و ارتقاء فعالیت های داوطلبی و بشردوستانه» مطرح کرد.

به گفته فتاحی بافقی:در این جلسه مقرر شد تا زیرساخت و اقدامات اولیه جهت راه اندازی خانه هلال با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان ، بخشداری مرکزی و دهیاری های روستاهای هدف انجام شده تا به لطف خدا در هفته دولت سال جاری افتتاح چهار خانه هلال در شهرستان رقم بخورد.

در پایان این جلسه بخشدار محترم بخش مرکزی بافق فرم داوطلبی جمعیت هلال احمر را تکمیل و ضمن اهدای کاور داوطلبان به ایشان، رسما داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان بافق شدند. 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا