یزدفدا:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از اجرای پویش قرار مهربانی با حضور زوج های هلالی این شهرستان بمناسبت روز اهدای خون خبر داد.

وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : همزمان با نهم مرداد ماه روزجهانی اهدا خون زوج های هلال احمر شهرستان یزد با حضور در سازمان انتقال استان به صف اهدا کنندگان خون و پویش قرار مهربانی پیوستند.

به گزارش یزدفردا به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛وی عنوان کرد : در دین اسلام و فرهنگ ایران همواره به ایثار و انفاق سفارش شده است و چه بهتر که این ایثار از جنس اهدای خون، مایه حیات باشد و خون سرخ با خود زندگی سبز را به همراه داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون در جامعه بسیار حائز اهمیت است که زوج های هلالی این جمعیت برای جلوگیری از کاهش ذخایر خونی و با هدف ترویج پویش قرار مهربانی در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند.

نخلبند یزدی بیان داشت : توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف پویش قرار مهربانی است.

گفتني است كاركنان و اعضاي داوطلب جمعيت هلال احمر يزد به صورت مستمر در ايام و مناسبت هاي خاص در طول سال خون اهدا مي كنند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا