فصیحی هرندی گفت: حساسیت مردم در این حوزه و اطلاع‎رسانی به دستگاه‎های نظارتی از بروز گرانی و افزایش قیمت کالا جلوگیری می‎کند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان رفسنجان که ظهر امروز برگزار شد، فرماندار رفسنجان از برخورد جدی با افرادی که بصورت خودسرانه قیمت ها را بالا می برند، خبر داد و گفت: در شرایط فعلی کسی حق افزایش نرخ کالا و خدمات و ارزاق عمومی را ندارد و هر نوع افزایشی ظلم به اقشار مختلف مردم است.

فصیحی هرندی بر اهمیت مشارکت مردم در جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها تاکید کرد و گفت: حساسیت مردم در این حوزه و اطلاع‎رسانی به دستگاه‎های نظارتی از بروز گرانی و افزایش قیمت کالا جلوگیری می‎کند.

فصیحی هرندی بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت مواد لبنی به صورت تخصصی توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان صورت می گیرد و اجازه نمی دهیم کسانی به صورت خودسرانه به افزایش قیمت در این حوزه اقدام کنند و قیمت ارزاق عمومی مانند شیر و نان که در سبد اصلی خانوارها قرار دارند از قیمت های متوسط کشوری بیشتر باشد.

وی تاکید کرد: بازرسان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به این مسئله رسیدگی خواهند کرد و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف، داشتن شکایت و انتقاد با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند‌.

 

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا