رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی و فرزند پروری و تجلیل اززوجهای هلالی این شهرستان بمناسبت هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ؛ وهاب نخلبند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : بمناسبت هفته ازدواج کارگاه مهارتهای زندگی و فرزند پروری و تجلیل اززوجهای هلال احمر شهرستان یزد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت :  ازدواج فصل جدیدی از زندگی است که همه ما باید دست به دست هم بدهیم و شرایط آسان تری برای جوانان رقم بزنیم.

وی با آرزوی خوشبختی برای این زوج های جوان، افزود: امروز افتخار ما این است که امدادگران و جوانانی در هلال احمر تربیت می شوند که پایبند به اصول و ارزش های ایرانی ، اسلامی بوده و با روحیه گذشت و ایثارگری تبدیل به مادران، پدران و معلمانی خواهند شد که نسل های آینده را به سوی کمال و خوشبختی هدایت خواهند نمود.

در ادامه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کارگاه مهارتهای زندگی و فرزند پروری برگزار و مطالبی همچون علل تاخیر ازدواج در بین جوانان و راهکارهای مقابله با آن، مهارت های فرزند پروری ، سبکهای فرزند پروری و تفاوت سبکهای فرزند پروری ، مشکلات موجود در ازدواج، آموزش های لازم برای تشکیل یک خانواده موفق، آموزش تفاوت‌های فکری و روحی بین زن و مرد، فراهم نمودن زمینه برای ازدواج آسان و پایدار ، حفظ زندگی زناشویی و ... بیان شد.

در خاتمه مراسم جوایزی به رسم یادبود از طرف حجت الاسلام شعشعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد به زوج های جوان عضو هلال احمر شهرستان یزد اهدا گردید . 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا