حجت الاسلام هاشمیان گفت: دیدگاه های مثبت در مدیریت شهری انرژی مضاعف ایجاد کرده و پتانسیل ها را افزایش می دهد.

به گزارش رفسنجان فردا، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان رئیس شورای شهر به همراه جمعی از اعضای شورا و شهردار رفسنجان بمناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب، با حجت الاسلام والمسلمين عسکری امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی که با هدف قدردانی از نقش مؤثر امام جمعه در ایجاد وحدت همگانی انجام شد، رئیس شورای اسلامی شهر از اعلام آمادگی شورا جهت همراهی و امیدآفرینی در شهر سخن به میان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان با اشاره به نگاه و انرژی مثبت امام جمعه نسبت به فعالیتهای مدیریت شهری، گفت: ذکر خدمات شهرداری و شورا در تریبون نماز جمعه از زبان شما که در هفته های ابتدایی ورودتان به شهر انجام گرفت، انرژی بخش بود.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه های مثبت در مدیریت شهری انرژی مضاعف ایجاد کرده و پتانسیل ها را افزایش می دهد.

رييس شورا در ادامه به اتحاد تمامی اعضاء شورا و شهردار در مسير خدمت به مردم اشاره نمود و بيان داشت: از روزی كه سكان اداره شهر با انتخاب مردم به دست ما سپرده شد، تمام تلاشمان را كرديم تا به دور از مسايل سياسی و حاشيه ای وقت و توانمان را صرف خدمت و رضايت ولی نعمتان خود كنيم.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان اظهار کرد: اميدواريم تا پايان دوره شورای شهر شما هم به اين جريان كمك كنيد تا انشالله اميد كه سرمايه بزرگ اجتماعی است، بواسطه رفتار عده ای خدشه دار نشود و چرخ توسعه شهری رفسنجان كند نشود و با حضور و حمايت حضرتعالی سرعت مضاعفی به خود بگيرد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه رفسنجان نیز پس از خیرمقدم به اعضای شورا و شهردار، نماز جمعه را تریبون نظام دانست و تأکید کرد: این تریبون متعلق به جریان و اندیشه خاصی نیست و امام جمعه نباید آن را به یکسو بکشاند.

وی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه باید در مسیر آگاهی بخشی و معرفت افزایی مردم باشد، به منش امام محمدباقر علیه السلام در این باره اشاره کرد و افزود: جامعه دانا تواناست؛ هر چه از فرصت ها و تریبون های در اختیار برای گسترش توانمندی جامعه استفاده کنیم، جامعه را واکسینه کرده ایم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به عناوین محوری شعار هفته نماز جمعه افزود: تلاش برای ساخت ایران قوی، ایجاد همبستگی ملی و حفظ مسئولیت اجتماعی از عناوین شعار این ایام است که باید در راستای آن حرکت کرد و فعالیت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری افزود: هر فعالیت، اقدام و کار نیک در راستای تقویت نظام است و باید به مردم گزارش شود؛ بایستی کارهای خوب را برجسته کرد و کاستی ها را رفع نمود.

وی با اشاره به نقش موثر آیت الله هاشمیان در پیروزی انقلاب و پیش از آن، شهرت رفسنجان را بواسطه مردمان نقش آفرین آن دانست و گفت: نباید خدمات و زحمات افرادی همچون حاج شیخ محمد هاشمیان را که تا آخرین نفس خدمت کرد، زیر سوال ببریم.

این نشست صمیمی با بیان خاطرات و اقدامات مرحوم آیت الله هاشمیان اولین امام جمعه رفسنجان همراه بود.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا