شما با نیروی جوانی و انگیزه ای که دارید می توانید با انتخاب معاونین قوی، تجربه دار، با نشاط و با انگیزه برای خدمت رسانی مثمر ثمر باشید.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله ناصری انتصاب تشکری را به وی تبریک گفت و برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق و خدمت رسانی به مردم را کرد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیاز به برنامه ریزی دارد گفت: در این وزارت، حوزه های مختلفی وجود دارد که با مدیریت باید هر سه  بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و از هر سه جهت شاهد توسعه باشیم.

آیت الله ناصری گفت: شما با نیروی جوانی و انگیزه ای که دارید می توانید با انتخاب معاونین قوی، تجربه دار، با نشاط و با انگیزه برای خدمت رسانی مثمر ثمر باشید.

نماینده ولی فقیه در استان گریزی بر بیکاری جوانان تحصیل کرده و بانوان زد و گفت: با برنامه ریزی در حوزه مشاغل خانگی و صنعت پوشاک و نساجی می شود فرصتهای شغلی مناسبی را برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد کرد.

وی بر لزوم فراگیری آموزش های مهارتی برای جوانان تاکید ورزید و گفت: چرخه تولید باید به طور کامل در گرایش های مختلف در استان وجود داشته باشد. با راه اندازی و تولید پوشاک با کیفیت و مرغوب می توان هم اشتغال ایجاد کرد و هم جلوی قاچاق این محصول را گرفت.

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست گفت: یزد در صنعت نساجی پیشرو است ولی نیازمند آن است که زنجیره این بخش در استان تکمیل شود. ارزش افزوده صنعت نساجی در تولید پوشاک است ولی در استان در بخش هایی مانند ملزومات نساجی، رنگ آمیزی پارچه، دوخت زیبا، بسته بندی، تولید پوشاک کودک و عرضه محصولات دچار ضعف هستیم و این عوامل با وجود اینکه پارچه باکیفیت در استان تولید می شود باعث شده استان در تولید پوشاک رتبه شایسته ای در کشور نداشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت طرح ملی تکاپو در استان یزد به بخش پوشاک اختصاص یافته است، مسئولین این طرح مبلغ 100 میلیارد ریال تا پایان سال جاری در رسته نساجی و پوشاک استان سرمایه گذاری خواهند کرد، که امیدواریم شاهد جهش تولید و رونقش بخش پوشاک استان باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا