یزدفردا:رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان استان يزد با اشاره به مشکلاتی که در انتخابات وجود دارد گفت: رفع مشکلات انتخابات بدون اصلاح قانون امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که قانون اصلاح انتخابات مجلس که پیش‌نویس آن آمده است و چندین سال منتظر تصویب است را مصوب کنند تا همه چیز به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی که در قانون وجود دارد سبب برخی مشکلاتی است که به عنوان مثال دلایل عدم تایید یا رد صلاحیت افراد به صورت دقیق و شفاف به آنها اعلام شود.
رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان استان يزد گفت: مدیران شورای نگهبان هم نسبت به اصلاح این قانون و رفع این مشکلات تاکید دارند و باید قبول کنیم این مسائل تنها با اصلاح قوانین برطرف می‌شود.
عزیزالله سیفی  هم در این دیدار اظهار داشت: در استان یزد علاوه بر هیئت‌های نظارت تشکیل شده، 3 هزار و 67 نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به برگزاری هرچه بهتر این انتخابات کمک کردند و بیش از 150 جلسه برای آن برگزار شد.
وی ادامه داد: 178 جلسه هیئت اجرایی هم در این استان برگزار شد و برای این افراد 260 ساعت کلاس آموزشی برگزار شد تا جلوی هرگونه اشتباه و خطایی در روند برگزاری انتخابات گرفته شود.
وی تصریح کرد: در سطح استان یزد 772 شعبه اخذ رای ایجاد شد و الحمدالله در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی روند برگزاری بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا