فرمانده انتظامی یزد به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از خدمات و تلاش های این مجموعه قدردانی کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این دیدار گفت: تامین امنیت، سلامت و تامین مالی و معیشت مردم رویکرد اساسی دولت در شرایط فعلی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی که شبانه روز برای تامین امنیت مردم و جامعه تلاش می کنند اظهار داشت: تامین سلامت مردم در گروه تامین امنیت افراد جامعه است.

فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار شرایط فعلی تحریم ها و شیوع کرونا را یادآور شد و نقش مجموعه اقتصادی را در تامین اعتبارات و منابع مالی دولت در این شرایط مهم ارزیابی کرد.

سردار عباسعلی بهدانی فر، نقش مالیات را در اداره امور کشور و تامین هزینه های جاری و عمرانی یادآور شد و گفت: توجه دولت برای تامین منابع مالی، مالیات است و این امر  مسئولیت ها را سنگین تر می کند.

در این دیدار مسایل و مشکلات اعتباری و مالی فرماندهی انتظامی استان یزد بررسی و برای رفع برخی مشکلات مالی این بخش قول مساعد داده شد.

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد با اهدای لوح سپاس به مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ضمن گرامی داشت روز مالیات و هفته فرهنگ مالیاتی، از تلاش های این مجموعه قدردانی کرد.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا