محمد رضا علمدار یزدی از2000 مورد بازرسی وتشکیل 102 فقره پرونده تخلف در بازدید از نانواییهای سطح استان در سه ماهه ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ،محمدرضا علمداریزدی گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری ، بیش از 2000 مورد بازرسی از نانوائیهای سطح استان صورت گرفته که از این تعداد،  102 فقره پرونده تخلف تشکیل گردیده است.

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان افزود: ارزش ریالی پرونده های متشکله بالغ بر 580 میلیون و 614 هزار ریال بوده است .

 وی ادامه داد: بازدید از نانوائیهای سطح استان عموما به صورت گشت مشترک و با حضور بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت، نمایندگان فرمانداری شهرستان، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایان صورت می پذیرد.

علمداریزدی گفت: در این بازدیدها ، مشاهده عملکرد مثبت ویا منفی واحدهای نانوایی بر روند درخواست افزایش سهمیه و یا کاهش سهمیه نانوایان تاثیر می گذارد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد افزود: برگزاری گشت مشترک بازرسی در سطح شهرستانهای تابعه نیز در حال انجام است و در این رابطه اقدامات مشابه بعمل می آید.

علمدار یزدی در پایان از همشهریان گرامی درخواست کرد جهت ارائه هرگونه گزارشات و پیشنهادات خود با تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا