رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار شهرستان یزد در راستای بررسی مسائل موجود با هدف ساماندهی صنف میوه و تره بار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی در راستای  فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار و بررسی مسائل موجود، ضمن تشکیل جلسه با این اتحادیه ، خواستار پیگیری برنامه های پیش رو در زمینه فعالسازی کمیسیون های بازرسی این اتحادیه با هدف ساماندهی صنف مربوطه گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: صدور فاکتور فروش توسط میادین میوه و تره بار ، طرح منطقه بندی و تقسیم شهری و انجام بازدیدهای مشترک با نمایندگان اتحادیه ، برنامه ریزی جهت رفع مشکلات فروش مدتی در میادین میوه، ایجاد برنامه یکپارچه برای واحدهای صنفی در صدور فاکتور به مشتری، اخذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از ایجاد تبعات ناشی از حضور اتباع در میادین میوه و تره بار از جمله مسائلی بود که در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت .

علمدار یزدی از انجام بیش از 2600 مورد بازرسی و 324 فقره تخلف که در قالب 268 مورد پرونده ، تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده ، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود : ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در این زمینه ، بالغ بر 408 میلیون و 838 هزار ریال می باشد .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین تلفن 124 این سازمان و سامانه اینترنتی 124.ir را برای دریافت گزارشات مردم و رسیدگی سریع به آنها یادآور شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا