آیین خشت گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه به همت خیر ارجمند جناب آقای دکتر محمد شهوازیان با حضور استاندار، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ، فرماندار یزد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس یزد آیین خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه به همت خیر ارجمند جناب آقای دکتر محمد شهوازیان با حضور طالبی استاندار ، ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ،  رستگاری فرماندار ، دانا فر مدیرکل آموزش و پرورش استان، رادمنش و خواجه رضایی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و رخسار پور معاون مشارکتهای مردمی نو سازی مدارس برگزار شد.

ذاکر ضمن تقدیر از مشارکت خیرین استان یزد در این مراسم گفت: طرح این مدرسه 12 کلاسه مشارکتی که با زیربنای 1070 متر مربع در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و با اعتبار 30 میلیارد ریال با مشارکت اداره کل نوسازی مداری استان احداث میگردد .

وی در ادامه به نقش خیرین مدرسه سازی در توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند این امر خداپسندانه در مملکت ما نهادینه شده و در جای جای میهن عزیزمان روزانه شاهد افتتاح پروژه هایی به دست خیرین بزرگوار می باشیم که اجر حرکت بزرگ و الهی در پیشگاه خداوند منان محفوظ است و آرزو میکنم یک روز فرا برسد که جشن بزرگ بی نیازی به ساخت مدرسه را جشن بگیریم.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا