تفاهم‌ نامه احداث دو باب مدرسه و یک باب هنرستان توسط خیرین مدرسه ساز حاج محمد کاظم ابراهیمی صدرآبادی و مهندس پور هاشمی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان در شهرستان اشکذر به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل نوسازی مدارس استان یزد، تفاهم‌ نامه احداث  دو باب مدرسه و یک باب هنرستان توسط خیرین مدرسه ساز حاج محمد کاظم ابراهیمی صدرآبادی و مهندس پور هاشمی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان  با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس، هادی نسب فرماندار اشکذر و الیاسی رئیس آموزش وپرورش اشکذربه  امضاء رسید.

ذاکر در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای ارزشمند خیرین مدرسه ساز بیان کرد: خیرین، مدرسه می‌سازند و نیک‌اندیشی را در راستای خدمت به تعلیم و تربیت تحقق بخشیده‌اند، آن‌ها مدرسه می‌سازند تا انسان بسازند، خیرین، مدرسه می‌سازند تا جامعه را بسازند، می‌سوزند و می‌سازند تا فردا و فرداها را بسازند و امید که راهشان پررهرو و همت بلندشان زمینه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی را در راه خدمت به کودکان این سرزمین و آینده‌سازان کشور فراهم سازد.

همچنین وی ضمن تشریح طرح آجر به آجر ادامه داد : جذب کمکهای مردمی و خیرین در بسته تحولی آجر به آجر عملی خداپسندانه و اقدامی ماندگار در عرصه مدرسه سازی در استان است وخیرین مدرسه‌ساز بیش از آنکه یک حرکت اقتصادی در جامعه باشد، یک پدیده و جریان فرهنگی است که آثار آن فضای تعلیم و تربیت کشور را عطرآگین کرده است.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای خوبان نیکوکار و نیک‌اندیش، از اقدام ارزشمند این خیّرین فرهنگ‌ دوست و مشارکت انها در ساخت مدرسه قدردانی کرد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا