سومین نشست هفتگی کارگروه کاهش پیک بار استان در سال 99 با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به تاکید شرکت توانیر به برگزاری جلسات کاهش پیک به صورت هفتگی یادآور شد: وضعیت مصرف و عملکرد پیک استان‌ها به صورت روزانه توسط دیسپاچینگ ملی پایش می‌شود.

دکتر اسدی همچنین رعایت محدودیت‌های هفتگی صنایع برای پیک بار را الزامی دانست و ضرورت استمرار هماهنگی با صنایع را به منظور رعایت کامل دستورالعمل شرکت توانیر یادآور شد.

این مقام مسئول در صنعت برق استان در ادامه صنایع بزرگ را از مشترکین تأثیرگذار در میزان پیک بار دانست و هماهنگی و مذاکره با مدیران این صنایع، جهت گذر موفق از پیک بار پیش رو را از معاونان بهره‌برداری و برنامه‌ریزی شرکت خواستار شد.

وی با اشاره به کاهش سقف محدودیت‌های هفتگی اعلام شده برای پیک بار یزد، پیگیری در راستای اصلاح این مورد را با توجه به افزایش دمای هوا استان خواستار شد.

محمدجواد جلیلی معاون فروش و خدمات مشتركين شرکت توزیع برق استان یزد، کنترل و کاهش بار سرمایشی ادارات استان را ضروری دانست و افزود: ضمن بررسی الگوی مصرف ادارات استان، هماهنگی لازم جهت قطع سیستم سرمایشی نیم ساعت قبل یا همزمان با پایان ساعت کاری ادارات، انجام شده است.

استفاده از ظرفیت استارت آپ‌ها برای گذر موفق از پیک بار سال 99 نیز از دیگر موارد مطرح شده در سومین نشست ستاد کاهش پیک بار بود.

در ادامه این نشست، ضمن بررسی موارد اجرایی صورت‌جلسات قبل، رئیس اداره بهره‌برداری AOC برق منطقه‌ای و همچنین مدیر دیسپاچینگ و مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان، گزارشی از سقف محدودیت‌های هفتگی اعلام‌شده و اقدامات انجام‌شده در راستای مدیریت بار شبکه را در طول هفته گذشته ارائه کردند.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا