فرماندار بهاباد با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان گفت: برنامه های اوقات فراغت در فصل تابستان باید با لحاظ شرایط شیوع کرونا ویروس و در چهارچوب رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

اولین جلسه کمیته تخصصی اوقات فراغت ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهاباد در سال 99 صبح امروز یکشنبه 18خرداد به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور بخشداران مرکزی و آسفیچ و اعضای این ستاد در محل  فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان گفت: برنامه های اوقات فراغت در فصل تابستان باید با لحاظ شرایط شیوع کرونا ویروس و در چهارچوب رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس مهدهای کودک و کلاس های قرآن می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند گفت: تصمیماتی که برای بازگشایی و ادامه برخی فعالیتها در جامعه  گرفته می شود مشروط به رعايت دقيق پروتكل های بهداشتی است.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع رسانی و آموزش به مردم بايد در سرلوحه همه اقدامات باشد گفت: بايد بتوانيم با كرونا ویروسی زندگی مسالمت آميز داشته باشيم تا شاهد انزوای اجتماعی در جامعه نباشیم.

در ادامه با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی پیرامون عملکرد برگزاری هماهنگ برنامه های شاخص اوقات فراغت توسط ادارات در فصل تابستان و نحوه بازرسی از پایگاه های اوقات فراغت توسط کمیته بازرسی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد ادارات برنامه های خود را با لحاظ شرایط کرونا ویروس برگزار نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا