امام جمعه بهاباد با تاکید بر فعالیت مجلس یازدهم در تراز انقلاب اسلامی گفت: لازم است نمایندگان مجلس به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، اولویت‌های اساسی کشور را مورد بررسی قرار دهند .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه بهاباد ضمن خوش آمد گوئی به مردم مومن وانقلابی بهاباد که بعد از سه ماه درنماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند وبا بیان اینکه باید مجلسی انقلابی و قوی داشته باشیم اظهارداشت :امیدواریم این مجلس یک مجلس قوی وقدری شود و قدرت و تجربه خودش را به نسل آینده دارجوان کشور قراردهد.

  رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان این که مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: چنین مجلسی باید تمام قد در برابر دشمنان نظام بیاستد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به این که امام خمینی (ره) مجلس را در رأس همه امور دانستند، افزود: این تعبیر مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید همچون چراغی مبنای حرکت نمایندگان مجلس باشد.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه  اقتصاد و فرهنگ در صدر فهرست اولویّتهای کشور باید قرار بگیر د افزود : باید فرهنگ در کشورما قوی شود ورشد پیدا بکند به خصوص دراین مجلسی که با نمایندگانی از بچه انقلابی ها وبا ارزشی تشکیل شد ه است باید اقتصاد وفرهنگ رادراولویت کاری خودشان قرارردهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید از همین روزهای نخست کار دقت کنند مجلسی پاک با قانون های پاک تشکیل دهند، تصریح کرد: نمایندگان آنچه که مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند دنبال کنند، مردم هم همین ها را می خواهند.

ابراهیمی بشکانی پاک دستی و امانت داری و پرهیز از تفکر اشرافی را از جمله دیگر ویژگی‌های نماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نماینده پاک دست، امانت دار و وظیفه شناس به طور حتم مورد توجه و نقطه امید مردم خواهد بود.

امام جمعه بهاباد با تشکر از همه مردم و مسئولان به خصوص مدافعان سلامت  اضافه کرد: از همه مردم و مسئولان که از ابتدای شروع ویروس کرونا، در راستای مبارزه و ضدعفونی کردن معابر شهر و روستا تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد :ان شاء الله  بتوانیم  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی بتوانیم این ویروس منحوس را به زودی از تمام کشورودنیا ریشه کن کنیم  .

ابراهیمی بشکانی به مسئله کمک مومنانه و رزمایش مواسا ت از سوی مقام معظم رهبری در زمان شیوع ویروس کرونا وکمک به اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و افزود : دستگیری از نیازمندان، همدلی و مواسات و حالت ‌معنوی از دستاوردهای بزرگ ماه مبارک رمضان بود.

خطیب جمعه بهاباد به عملکرد مسئولان شهرستانی در قبال کرونا نیز اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی، خیران، نهادهای خدماتی و طلاب، گروه‌های درمانی،  شبکه بهداشتی و درمان مسئولان و… در زمینه مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

گفتنی است بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا نماز جمعه به مدت سه ماه دراکث راستانها و شهرهااقامه نمیشد که بعدز تصمیم ستاد ملی کونا شهرستان های بهاباد و بافق در استان یزد نیز به عنوان وضعیت سفید معرقی شدند و قرار شد با تصمیم ستاد ملی کرونا نماز جمعه دراین د شهر اقامه شود .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا