مردم مؤمن و موحد بهاباد نماز «عید سعید فطر» را به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکاننی امام جمعه بهاباد در بقعه ملا عبدالله بهابادی در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه کردند.

مردم مؤمن و موحد بهاباد نماز «عید سعید فطر» را به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکاننی امام جمعه بهاباد  در بقعه ملا عبدالله بهابادی  در محیط باز با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر صبح امروز یک شنبه  با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان  و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری  بهاباد در بقعه ملا عبدالله بهابادی بهاباد اقامه شد و مردم مومن به شکرانه یک ماه روزه ‌داری و بندگی خداوند متعال نماز عید فطر را با شکوه فراوان برگزار و از خداوند کریم، بهترین‌ها را مسألت کردند.

اکیپ‌های جمع آوری  کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد جهت دریافت فطریه نیز با لباس‌ها و کارت شناسایی مشخص در محل اقامه نماز آماده جمع آوری فطریه نمازگزاران بودند.

امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز عید فطر با تبریک عید سغید فطر عید بندگی و عبادت به مردم مومن وانقلابی بهاباد بااشاره به اینکه ما همواره بایستی شکر گذار نعمت های خداوند باشیم، اضافه کرد: شکر گذاری به این معنا است که انسان در طول سال عبادت و بندگی خدا کند.

خطیب نماز عید سعید فطر در ادامه گفت: امروز عید مسلمانان است، همه مسلمانان در منظر پروردگار این عید را جشن می گیرند چرا که احکام الهی را اجرا کرده و یک ماه بندگی خداوند را کردند.

وی تصریح کرد: ماه رمضان ماهی نمونه برای یازده ماه دیگر است و ما باید خود را برای ۱۱ ماه دیگر در این ماه بیمه کنیم؛ هر چه عبادت و ذکر خدا در این ماه داشتیم در ماه‌های دیگر نیز باید این چنین باشد؛ سعی کنید همانند ماه رمضان که از گناه دوری می‌کردیم در ماه‌های دیگر این چنین باشیم.

درپایان امام جمعه بهاباد برپرداخت زکات فطره وکفارات توسط مردم توضیحاتی ارائه داد .

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا