در اولين جلسه كميسيون پیشگیری از سرقت بر لزوم آگاه سازی شهروندان به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از سرقت تاکید شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ فرمانداررفسنجان گفت: هدف مهم تشکيل کميسيون پيشگيري از سرقت همکاري و تعامل مجموعه ها درمديريت،کنترل و مهار ای‌گونه جرايم و آگاه سازي شهروندان از عوامل مهم پيشگيري از این جرم است.
مجید فصیحی هرندی افزود:وحدت،يکدلي درنيروهاي پليس وتعامل اين مجموعه باادارات شهرستان موجب ايجادامنيت پايداروکاهش چشمگير جرائم در اين شهرستان شده  است
وی افزود:اساسامردم نیز پليس را از خود مي دانندوبراي حفظ اين امنيت و نظم که با تلاش شما عزيزان حاصل شده کمال همکاري را با نيروي انتظامي داشته و خواهيم داشت.
دادستان رفسنجان نیز در ادامه تعامل و همكاري بيش از پيش تمام دستگاه ها را در انجام برنامه هاي مشترك خواستار شد وگفت:اجراي برنامه ها و اقدامات گوناگون بايد بر مبناي افزايش ضريب ايمني و امنيت اجتماعي باشد و ارتقاي امنيت را در پی داشته باشددر غير اين صورت چيزي جز بكارگيري بيهوده نيروها و صرف غيرمعقول وقت و هزينه نيست.
سرهنگ کریمی فرمانده انتظامي  رفسنجان نیز با تشريح گزارشی از عملكرد نيروي انتظامي برای کاهش وقوع انواع سرقت ها و افزايش ميزان کشف، اظهار كرد: تحقق اين امر مستلزم مشارکت اقشار مردم و همکاري آنها با پليس است و بايد هشدارهاي انتظامي کاربردي شده و به آموزش هاي همگاني در جوامع هدف در پيشگيري از سرقت به صورت جدي توجه شود.خبرگزاری صدا و سیما

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا