رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم»، از افزودن بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش رفسنجلن فردا؛ رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه کرونا بسیاری از خانواده و مردم را تحت تأثیر قرار داده است، بر آن شدیم تا در دومین دوره برگزاری جشنواره بخش ویژه ای را به این موضوع اختصاص دهیم.

محمد رفیعی با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» تصریح کرد: جشنواره عکس دختران که سال گذشته برای اولین بار برگزار شد، توانست موج عظیمی از همراهی و حضور بانوان را در برنامه های فرهنگی اجتماعی به وجود آورد؛ امیدواریم این اتفاق ارزشمند برای دومین سال متوالی نیز تکرار شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی در شهر، بیان کرد: شناسایی و معرفی هنرمندان و شخصیت های فاخر فرهنگی و اجتماعی می تواند شهرداری را در نیل به اهداف متعالی یاری کند.

رفیعی افزود: بانوان و دختران نقش مهمی در حفظ و گسترش فرهنگ عمومی در خانواده ها دارند و توجه به این قشر تأثیرگذار می تواند در ایجاد جامعه ای پویا و بانشاط مؤثر باشد./ شهرداری رفسنجان

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا