فرماندار رفسنجان از تشکیل انجمن روابط عمومی برای نظام‌مند تر شدن روابط عمومی ها نام برد و از ایجاد یک نشریه الکترونیکی برای روابط عمومی های شهرستان رفسنجان به منظور ثبت نظرات، پیشنهادات و پیشبرد روابط های این حوزه مهم خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ فرماندار رفسنجان در روز روابط عمومی و هفته ملی ارتباطات، در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از تلاش آنان، روابط عمومی را هنر هشتم خواند و شناخت و توجه به آن را باعث پیشرفت، دیده شدن دستگاه و تصمیم گیری های بهتر سازمان دانست.

فصیحی هرندی در ادامه افزود: روابط عمومی باید بتواند با ابزارهای رسانه ای برقرار کننده ارتباط موثر بین مردم و سازمان های مربوطه باشد و به عنوان یک ابزار حرفه ای عمل کند.

وی وظیفه روابط عمومی را ایجاد فرصت های مناسب که باعث ارتباط گیری و اطلاع از کارهای مدیران در یک سازمان خاص باشد، عنوان کرد.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: در بعضی دستگاه ها با تعویض مدیریت، برنامه ها و اطلاعات نیز همراه مدیران برده می شود و بازیابی این اطلاعات و شروع یک راهکار جدید نیازمند زمان بسیار و حتی گسسته شدن روابط بین مردم و سازمان مربوطه است و در این زمینه روابط عمومی باید به گونه ای عمل کند که مدیران طبق یک سیاست کلی پیش روند و برای سریع تر شدن روند پیشبرد مسائل سازمان پلی بین روابط عمومی و مدیران ایجاد گردد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی شغل اداری نیست و شوق اداری است، تصریح کرد: مسئول روابط عمومی با عشق، شور ، نشاط و بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و تفکر خلاق در حوزه اداری گام برمیدارد و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.

هرندی روابط عمومی را شغلی دانست که پای به پای مدیران حتی زمانی که بقیه اعضای سیستم نباشند، فعال و پویا در حال انجام وظایف خود هستند.

فرماندار گفت: روابط عمومی ها مسئولیت همه کار های صحنه و پشت صحنه را عهده دار هستند و ضمن احاطه کامل به مواضع و مسئولیت هایشان، باید سعه صدر و مسئولیت پذیری زیادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی منعکس کننده تلاش های دستگاه مربوطه است، افزود: آن ها با یک اطلاع رسانی خوب و دقیق، ضمن اغنای اجتماعی و اعتماد سازی بین مردم و افکار عمومی و سازمان مربوطه باعث دیده شدن مرحله به مرحله کارهای سازمان می باشند.

وی در پایان از تشکیل انجمن روابط عمومی برای نظام‌مند تر شدن روابط عمومی ها نام برد و از ایجاد یک نشریه الکترونیکی برای روابط عمومی های شهرستان رفسنجان به منظور ثبت نظرات، پیشنهادات و پیشبرد روابط های این حوزه مهم خبر داد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا