موکب امام علی (ع) نوق رفسنجان در زمان شیوع ویروس کرونا با عشق حسینی به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ عشق به آقا امام حسین (ع) و خدمات عاشقانه به زائرین آن سالهاست اعضای موکب امام علی (ع) نوق رفسنجان  را به خاک عراق کشانده است و حالا در روزهایی که بیماری کرونا وضعیت را سخت کرده به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند وآمدند تا عاشقانه به مردم کشور شان در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات دهند .

غلامرضا عباسی مدیر اجرایی موکب امام علی (ع) نوق رفسنجان با اعلام اینکه موکب امام (علی) شهر نوق رفسنجان در سال ۱۳۹۴ با هدف خدمات به زائرین حماسه پیاده روی اربعین راه اندازی شد گفت: این موکب در مسیر نجف به کربلا ۵ سال است عاشقانه به زائرین خدمات می‌دهد.

او افزود: موکب امام علی (ع) شهر نوق در سال ۹۸ در سیل خوزستان ۲۵ روز در شهرستان شوش برای کمک و به سیل زدگان خدمات ارائه می‌داد.

خدمات  رایگان به مردم نوق با عشق حسینی

عباسی بیان کرد: در سیل خوزستان روزانه ۴ هزار ۵۰۰ قرص نان پخته و بین سیل زدگان پخش می شد.

او با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کرمان موکب امام (ع) پای کار آمد اظهار: ۹ کارگاه تولید ماسک که روزانه دو هزار ۵۰۰ ماسک تولید می کنند از اقدامات این موکب است.

خدمات  رایگان به مردم نوق با عشق حسینی

عباسی گفت: راه اندازی ۳ کارگاه تولید دستکش که تاکنون ۲۵ هزار دستکش تولید کردیم از دیگر اقدامات موکب امام علی (ع) شهر نوق است.

اوبا اعلام اینکه ضدعفونی شهر و اماکن عمومی از برنامه‌های بود که اعضای موکب انجام می‌دادند افزود: مردم وخیرین مشارکت بالای در اقدامات موکب امام علی (ع) دارند.

عباسی اظهار کرد: ماسک‌ها ودستکش‌ها بصورت رایگان در بین مردم نوق و ادارات شهرستان رفسنجان رایگان توزیع می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا