نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مردم، کسبه و مشاغل در دوران کرونا متضرر شدند؛ بر رفع مشکلات آنان در چنین شرایطی تاکید کرد.

یزدفردا:نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مردم، کسبه و مشاغل در دوران کرونا متضرر شدند؛ بر رفع مشکلات آنان در چنین شرایطی تاکید کرد.

، محمد رضا دشتی اردکانی در نشست با مدیران و مسئولان این اداره کل افزود: در دوران کرونا، شرایط ویژه ای بر کشور حاکم شد و ما باید برای رفع مسایل و مشکلات اقتصادی مردم کمک کنیم.

وی بر تعامل بیشتر نمایندگان و مدیران و مسئولان استان به منظور رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: در بحث مالیات باید به گونه ای عمل کنیم که هم درآمد دولت محقق و هم مردم رضایتمندی مردم لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نباید قانون پشت درهای بسته نوشته شود؛ بلکه باید در آن از نظرات و دیدگاههای صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی استفاده و خواسته های مردمی نیز لحاظ شود بر فرهنگ سازی برای پرداخت مالیات تاکید کرد.

نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس گفت: در سایر بخش های اقتصادی از جمله سرمایه گذاری نیز باید قوانین دست و پا گیر برداشته شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: معادن متعددی در این شهرستان وجود دارد که مردم هیچ بهره ای از آن نمی برند و هیچ عایدی به شهرستان نمی رساند و این درحالیست بعضی از  معادن مشکلات زیست محیطی دارند و مسایل بانکی و مالیاتی آنها نیز در منطقه دنبال نمی شود.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا