جواد ذاکر مدیر کل نوسازی استان در گفت و گوی تلفنی با رادیو یزد عنوان نمود: همان گونه که استان یزد در بحث شاخص های مختلف آموزش وپرورش در کشور خوب می درخشد و در رتبه های خوبی قرار دارد، در بحث جلب کمکهای خیرین هم ما از استان های پیشتاز هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس یزد جواد ذاکر مدیر کل نوسازی استان در گفت و گوی تلفنی با رادیو یزد عنوان نمود: همان گونه که استان یزد در بحث شاخص های مختلف آموزش وپرورش در کشور خوب می درخشد و در رتبه های خوبی قرار دارد، در بحث جلب کمکهای خیرین هم ما از استان های پیشتاز هستیم.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان بیان داشت : هم اکنون بالغ بر 80 پروژه خیری  مشارکتی در اقصی نقاط استان در حال اجراست که بخشی از آن توسط خیرین بزرگوار در حال ساخت و بخشی  دیگر توسط اداره کل نوسازی مدارس در حال تکمیل می باشد.

 

ذاکر در ادامه گفت: با اجرای طرح آجر به آجر امکان مشارکت خیرین  در بحث احداث فضاهای آموزشی بیشتر خواهد شد و خیرین محترم میتوانند با اندک آورده ای در ساخت مدارس به ما کمک کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح دارای خلاقیت‌های زیادی است، افزود: طرح "آجر به آجر" بر پایه تکریم خیرین بنا شده و اجرای آن باعث تحول و ایجاد انگیزه در خیرین خواهد شد.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به نام‌گذاری "روز ملی تکریم خیرین" در تقویم رسمی کشور، اظهارداشت: نام‌گذاری پانزدهم ماه مبارک رمضان، روز ولادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) به عنوان روز ملی تکریم خیرین اتقاق مبارکی بود که در راستای تکریم و تجلیل این انسانهای بزرگ انجام گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا