مسئول روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت رفسنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۱۳۰ بسته معیشتی و ۱۵۰۰ پُرس غذای گرم توسط بسیجیان این شهرستان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مهدی شجاع الدینی عصر جمعه ( 19 اردیبهشت ) در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) رفسنجان طرح جهادی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را در قالب توزیع بسته های معیشتی  اجرا کرد.

 

 

مسئول روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت رفسنجان تصریح کرد: 130 بسته معیشتی که هر بسته شامل برنج، روغن، مرغ، خرما، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات، سویا، نمک و بیسکویت به مبلغ 150 هزار تومان است  با همکاری پایگاه های مقاومت این حوزه امروز بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

وی افزود: فرماندهان پایگاه های تحت نظر این حوزه، خانوارهای نیازمند در روستاهای ده شفیع، عرب آباد، عباس آباد حاجی، کریم آباد و ملک آباد از توابع رفسنجان را شناسایی و این بسته ها را بین آنها توزیع کردند.

 

 

1500پُرس غذای گرم  و ماسک بین نیازمندان توزیع شد

شجاع الدینی بیان کرد: همچنین عصر امروز به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) هم یک هزار و 500 غذای گرم بین فقرا و مستمندان در شهر رفسنجان توزیع شد.

 

وی افزود: این غذای گرم با همت اتحادیه بسیج دانشجویی و آموزش و پرورش تهیه و به همراه این افطاری بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده هم به این خانوارها اعطا شد.

 

 

150 پُرس غذای گرم بین خانوارهای دارای دانش آموز نیازمند توزیع شد

 

وی بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش کمک مومنانه و مواسات، دانش آموزان بسیجی دبستان غیر دولتی حکمت رفسنجان با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و به همت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع 150 پرس غذای گرم برای خانواده دانش آموزان بی بضاعت رفسنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کردند./شبستان

پایان پیام/

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا