عملیات احداث ۵ پروژه خیری با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد و جمعی از مسئولین استانی در منطقه زارچ یزد برگزار شد

 روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در این مراسم که با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولین برگزار شد كلنگ 5 پروژه خیری در زارچ به زمین زده شد.

در این مراسم مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: امروز شاهد كلنگ زنی مدارسی هستیم كه به همت خیرین گرانقدر و با مشاركت اداره كل نوسازی مدارس استان یزد ساخته خواهد شد.

جواد ذاکر ضمن تقدیر از زحمات بی منت و خالصانه خیرین بزرگوار افزود: ساختن مدرسه و شاد کردن دل کودکانی که در واقع آینده سازان مملکت اسلامی ما خواهند شد، از کارهای نیک و خداپسندی است که در آموزه های دینی به آن سفارش شده است.

 وی تصریح كرد: ساخت هر مدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان مشخصات پروژها از خیرین نیک اندیش این پروژها تقدیر و تشکر کرد.

 پروژهای مذکور به شرح زیر می باشند:

مدرسه 12 کلاسه حاج علی اکبر رفیع کلانتری با زیر بنای 2000 مترمربع و اعتبار 60 میلیارد ریال ، مدرسه 6 کلاسه محمد حسین اقبالی با زیربنای 1070 مترمربع و با اعتبار 30 میلیارد ریال ، مدرسه 6 کلاسه علی اکبر نقدی با زیربنای 1070 مترمربع در 2 طبقه و با اعتبار 30 میلیارد ریال همگی به همت خیرین بزرگوار و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد و از محل اعتبارات ملی ساخته خواهد شد.

همچنین مرکز پژوهشی عباس دانایی با زیر بنای 2000 مترمربع و با اعتبار 50 میلیارد ریال توسط خیر محترم تکمیل می گردد.

احداث نمازخانه مدرسه امام رضا (ع) توسط خیر بزرگوار جناب آقای بمانعلی باقر پور با زیر بنای ۲۰۰ متربع و با اعتبار ۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا