۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده دست بین خانواده های افاغنه در مهمانشهر رفسنجان توزیع شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مسئول روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و اینکه مقام معظم رهبری هم از این بیماری به عنوان وبای مدرن یاد کرده اند؛ برای سالم سازی و ایمن سازی مجموعه مهاجرین در رفسنجان برنامه ریزی ها و اقداماتی از جمله ضدعفونی مهمانشهر، توزیع اقلام بهداشتی و ... انجام می شود.

 مهدی شجاع الدینی تصریح کرد: توزیع اقلام بهداشتی بین اتباع بیگانه یکی از خدمات موثر در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای مهاجرین است.

 شجاع الدینی خاطرنشان کرد: در همین راستا با هماهنگی آقای بهشتی مسئول جدید مهمانشهر رفسنجان و پیگیری فرمانده بسیج ادارات شهرستان و نیز با همکاری موکب خاتم الانبیاء رفسنجان تهیه و توزیع ۳۰۰ پک مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده دست در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی با اشاره به اینکه در این بسته بهداشتی از دستکش های تولیدی بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده که با دستگاه ابتکاری تولید می شود استفاده شده است ادامه داد: این اقلام بین خانواده نیازمندان مهمانشهر توزیع شد.

 

 

شجاع الدینی گفت: ضمن توزیع بسته ها و اقلام بهداشتی بین این خانواده ها، که با همراهی و نظارت یکی از اعضای تیم واکنش سریع ستاد مبارزه با کرونای شهرستان انجام شد توصیه ها و انجام رعایت نکات بهداشتی به خانواده ها ارائه شد./شبستان

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا