فرمانده حوزه بسیج خواهران نرجس خاتون (س) شهرستان رفسنجان گفت: توسط بسیجیان این حوزه ۷۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سکینه وارشی اظهار کرد: با شیوع کرونا افردای در جامعه از ناحیه این بحران آسیب دیدند؛ افرادی مثل کارگران و کسانی که مشاغل خرد دارند، لذا خیّرینی که در زمان غیر از بحران کرونا دست نیازمندان را می گرفتند این بار هم به طرق مختلفی از جمله تهیه بسته های معیشتی غذایی و قربانی کردن گوسفند به دستگیری افراد نیازمند آسیب دیده از کرونا شتافتند.

  فرمانده حوزه بسیج خواهران نرجس خاتون (س) شهرستان رفسنجان تصریح کرد: آن ها دو رأس گوسفند با اعتبار مجموع 45 میلیون و 600 هزار ریال خریداری و به بسیج خواهران نرجس خانون(س) جهت توزیع بین خانواده های نیازمند تحویل دادند.

 

 

 

وارشی بیان کرد: نیروهای جهادی بسیجی این گوشت ها را در بسته بندی های یک و نیم کیلوگرم بین 70 خانواده نیازمند و کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع کردند.

 

 

 

فرمانده حوزه بسیج خواهران نرجس خاتون (س) شهرستان رفسنجان افزود: با گسترده شدن ویروس کرونا شرایط زندگی برای افراد نیازمند سخت شد و نیاز به کمک داشتند لذا بنا به فرموده مقام معظم رهبری افرادی که توانایی مالی دارند فعالیت های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آماده کنند؛ حوزه بسیج شهرستان هم اقدام به جذب کمک های خیّرین و توزیع آن ها بین نیازمندان کرد.

 

 

وی ادامه داد: این طرح با شناسایی خانواده های نیازمند توسط فرمانده پایگاه ها و با مشارکت و همیاری بسیجیان و اعضا شورای حوزه خواهران نرجس خاتون(س) در حال اجراست و روز گذشته 70 بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد و امیدواریم با جذب کمک های بیشتر خدمات رسانی به این اقشار همچنان تداوم پیدا کند.شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا