دکتر اسماعیلی با اشاره به اینکه زمان وقوع پیک دوم کرونا نامشخص است، گفت: همچنان باید به توصیه های بهداشتی عمل کنیم و بدانیم کرونا تمام نشده است.

 نشست مطبوعاتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با خبرنگاران و با حضور معاونین این دانشگاه در سالن زکریا برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا، دکتر اسماعیلی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرح عملکرد حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی مطرح کرد: در حال حاضر مدیریت و کنترل بیماری کرونا در اختیار ما قرار گرفته و در حوزه سلامت و در روزهای سخت اسفندماه همکاران ما بدون تعطیلی در حال خدمت رسانی به مردم بودند.

وی در ادامه افزود: شبکه بهداشت انار با مدیریت پست قرنطینه شمال استان با اقداماتی سخت گیرانه ورودی های شهر را کنترل کرد و در برخی روزها مانع ورود ۵۰۰ خودرو به استان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی درمان بیماران کرونایی را کار بسیار سختی دانست و گفت: در چنین شرایطی همه نیروها و پتانسیل شهر ، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، فرمانداری، اصناف و... طبق توصیه های مشترک وزارت بهداشت یکپارچه اقدام کردند.

وی یادآور شد: در مدت زمانی کوتاه فرصت بسیار خوبی برای تولید ماسک، مواد ضد عفونی، لباس بیمارستانی و... در شهرستان به وجود آمد.


دکتر اسماعیلی با اشاره به زمان وقوع پیک دوم کرونا که نامشخص است، گفت: همچنان باید به توصیه های بهداشتی عمل کنیم و بدانیم کرونا تمام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: این ویروس هنوز ناشناخته است و در ماه های آینده مشخص می شود و در برخی استان ها روند افزایشی شیوع ویروس کرونا آغاز شده است.

وی در پایان از مجتمع مس سرچشمه قدردانی کرد که در تامین اقلام بهداشتی و تجهیز بیمارستان سنگ تمام گذاشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا