در اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار که به صورت آنلاین با حضور نماینده منتخب مردم برگزار شد، مسائل و مشکلات شهرستان بررسی گردید.

به گزارش رفسنجان فردا، حجت الاسلام جلالی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان انار ضمن اشاره به وضعیت سفید شهرستان  انار در دوران بحرانی شیوع کرونا، خواستار برنامه ریزی مناسب برای دوران پساکرونا شد و گفت: مردم در این رزمایش همچون دوران دفاع مقدس همت کردند و با راه اندازی پویش های مختلف توانستند تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند.

نماینده منتخب مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مدیران بایستی از فرصتی که در اختیار دارند برای خدمت به خلق تلاش کنند، افزود: زمان میگذرد و آنچه باقی می ماند، خدمات و مردمداری است.

وی همچنین با تأکید بر حفظ ساده زیستی و پرهیز از تجملات و اشرافی گری توسط مدیران، به اهم موضوعات مهم شهرستان انار نیز اشاره نمود و اظهار داشت: برای افزایش اشتغال باید بدنبال ایجاد کارگاه های کوچک و سودده بود.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: رفسنجان و انار ظرفیت های فراوانی در تولید دارند که میتوان از آن ها برای ایجاد اشتغال بهره برد.

وی فعال نمودن، خانواده ها و جوانان و تبدیل خانه ها به کارخانه را از اهم اقدامات مهم برای توسعه اشتغال در شهرستان عنوان کرد و بر بومی گزینی، اصلاح قوانین و تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان انار تأکید نمود.

در این جلسه که به صورت مجازی و با حضور اغلب مدیران ادارات شهرستان انار برگزار شد، بخش اعظمی از مشکلات و مسائل پیش روی ادارات مطرح و برای رفع آنان چاره جویی شد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا