شهردار رفسنجان گفت: رفسنجان در حد مرکز یک استان فعالیت می کند، تصمیمات، ظرفیت ها و تدابیر حاکم بر فعالیت های شهرستان نشان می دهداین شهرستان ظرفیت استان شدن را دارد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ محمدرضا عظیمی زاده در جلسه شورای اداری اظهار داشت: با توجه به تعریفی که از مدیریت بحران می شود با کنترل و خدمت رسانی در کمترین زمان می توان شرایط شهر را به حالت عادی و معمول برگرداند که این مهم در رفسنجان محقق شده است.
شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه شهرداری در چرخه مقابله با کرونا نقش خود را ایفا کرده است بیان داشت: در راستای مقابله با کرونا همه نهادها پای کار بودند در حال حاضر هم با کمترین تبعات و با همکاری مردم و فعالیت نهادها مسیر بحران را طی می کنیم.
وی افزود: همجواری با استان هایی که بحران کرونا در آنها جدی بود وضعیت رفسنجان می توانست بدتر از این باشد با همکاری فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی، همه دستگاه ها و نهادها توانستیم بحران را کنترل کنیم تا شهر از ایپدمی خطرناک در امان بماند.
عظیمی زاده بر ضرورت احساس امنیت در شهر توسط شهرداری تاکید داشت و گفت: انجام فعالیت های شهرداری برای عید نوروز، همکاری با دیگر نهادها در بحث ضدعفونی کردن معابر، ایجاد بستر مناسب مقابله با کرونا از جمله تامین مواد ضدعفونی، تامین سوخت ، غذا و لباس و دستکش و ملزوماتی که احتیاج بود ، احداث و تجهیز آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه شورای شهر به عنوان اولین شهرستان در استان، از جمله فعالیت هایی بود که درشرایط بحرانی صورت گرفت.
شهردار رفسنجان با اشاره به همکاری شهرداری در بحث کنترل ورودی و خروجی شهر ادامه داد: با مدیریت خوب فرمانداری و همکاری مردم با خانه ماندن و کسبه با تعطیلی اصناف شرایط بحران به خوبی کنترل شد.
وی با تاکید بر اینکه همدلی و همراهی به وجود آمده تمرینی باشد برای بحران های آینده گفت: رفسنجان در حد مرکز یک استان فعالیت می کند، تصمیمات ، برنامه ریزی ها، ظرفیت ها و تدابیر حاکم بر فعالیت های شهرستان نشان می دهد شهرستان ظرفیت استان شدن را دارد. خانه خشتی

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا