مدیر موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت رفسنجان گفت:از زمان تاسیس موسسه شغلی و کاریابی مهارت ۵ هزار ۸۹۴ معرفی نامه برای کارجویان جهت معرفی به کار صادر شده که خروجی ان به کارگماری یک هزار و ۲۳۴ نفر از کارجویان بوده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مژده سرچشمه پور با بیان اینکه سه سال و نیم از بدو تاسیس دفتر کاریابی مهارت می گذرد اظهار داشت: در رفسنجان بیش از پنج هزار فرصت شغلی در دفتر کاریابی داشته ام که همه فرصتها از طریق کانال تلگرام دفتر به اطلاع کارجویان رسیده است.
وی بیان داشت: در این مدت زمان ۵ هزار ۸۹۴ معرفی نامه برای کارجویان جهت معرفی به کار صادر شده که خروجی ان به کارگماری یک هزار و ۲۳۴ نفر از کارجویان بوده است.
مدیر موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت رفسنجان تصریح کرد: از فرصتهای شغلی سه سال و نیم خدمت در کاریابی، ۲۷۶۴ فرصت شغلی مربوط به سال ۱۳۹۸ با ۴۸۴ نفر به کارگمارده بوده است.
وی افزود: با توجه به بسترهای شغلی فراوانی که وجود داشت چون هدفم خدمت به مردم و ایجاد اشتغال برای آنان بود تا کنون از هیچ تلاشی در این امر بزرگ کوتاهی نکردم و تمام وقتم را برای داشتن شهری پویا و فاقد بیکار با توجه به بی مهری هایی که از طرف بعضی مردم و مسئولین داشته ام، انجام داده ام و با توکل به خدای بزرگ این کار مقدس را جلو بردم و سعی کردم نهایت تلاش خود را برای احقاق حق مردم در زمینه اشتعال انجام دهم.
سرچشمه پور گفت: در این مسیر افرادی بودند که عمدا یا سهوا سعی می کردند که این اتفاق به خوبی سیکل خود را طی نکند که خدا را شکر موفق نشدند.
وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ با پیگیری و همت مسئولین قرار براین شد که شرکتهای زیرمجموعه مس، تامین نیروی انسانی را از رفسنجان داشته باشند که بعد از جلسات مختلف این کار محقق گردید.
سرچشمه پور افزود: در این خصوص نیر تمام فرصتهای شغلی از طریق کانال تلگرام مربوط به کاریابی که در اختیار کارجویان قرار گرفته بود، به اطلاع کارجویان می رسید و چون شرکت اعلام کرده بود که افراد معرفی شده باید صد در صد شرایط را داشته باشند بعد از اطلاع رسانی، چنانچه فرصت شغلی تخصصی بود اغلب همه افراد دارای شرایط، برای مصاحبه معرفی می شدند.
وی ابراز داشت: اما اگر شرایط عمومی بود، براساس اولویت ثبت نام با توجه به سهمیه بندی که خود شرکت در نظر گرفته شده بود با نظارت صد درصد اداره کار انجام می شد.
بانوی کار آفرین رفسنجانی عنوان داشت: در این مسیر نیز افرادی بودند که تصمیم داشتند بدون اولویت معرفی شوند اما چون هدف ایجاد اشتغال سالم برای کارجویان بود این اتفاق برای آنها محقق نگردید و نارضایتی آنها را به دنبال داشت که بعد از مراجعه توضیحات کامل از شرایط و ضوابط در اختیار آنها با دلیل و منطق قرار می گرفت.
وی یادآور شد: بودند کسانی که حتی پیشنهاد رشوه به پرسنل داده بودند که تعدادی به صورت کامل پرونده آنها عودت داده شد چون هدف، سلامت کار بود و خدا را گواه می گیریم که تا این لحظه حتی یک رال، از کارجویان اضافه بر بخشنامه خود وزارت کار انجام نشده و نخواهد شد.
در آخر از همه کسانی که ما را در این کار بزرگ یاری کردند تشکر و قدردانی می نمایم. /خانه خشتی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا