مسئول موکب خاتم‌الانبیا (ص) رفسنجان گفت: امروز دومین محموله کمک به سیل‌زدگان در جنوب استان کرمان به این مناطق ارسال شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛علی میربابایی اظهار داشت: موکب خاتم‌الانبیاء(ص) در جریان سیل اخیر در منطقه جنوب استان کرمان، یک محموله کمک‌های غذایی و بهداشتی به این مناطق ارسال کرد.

وی تصریح کرد: امروز هم دومین محموله شامل ۳ هزار بطری یک و نیم لیتری آب معدنی، تن ماهی به ارزش ۱۰ میلیون تومان، لوازم بهداشتی به ارزش پنج میلیون تومان، لباس‌های بسته‌بندی شده و نان خشک که به همت خیریه خبازان شهرستان رفسنجان پخت شده، به این مناطق ارسال شد.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان ادامه داد: محموله اول که هفته پیش ارسال شده بود، شامل یک هزار و 800 بطری آب معدنی، پتو، زیرانداز و انواع کنسرو بود.

میربابایی در ادامه به اقدامات خادمان این موکب برای ضد عفونی در شهرستان اشاره کرد و گفت: از ۱۶ اسفندماه خادمان این موکب با ضدعفونی روزانه تمامی دستگاه‌های خودپرداز و تصفیه‌کننده‌های آب، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در راستای مقابله با کرونا اقدام جهادی کردند.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان افزود: همچنین با همکاری یگان جنگ نوین ۶۵صاعقه خیابان های شهدا، سعدی، شریعتی، انقلاب، جانبازان، امام خمینی، معلم، مدرس، بلوار طالقانی و... ضدعفونی شده است و این کار تداوم دارد.

میربابایی عنوان داشت: تا کنون ۳۶ واحد تولیدی ماسک رایگان با نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» روزانه با تولید ۱۲ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های خیاطی، مدرسه مریم علوی، مهدیه بسیجیان، خیابان شهید حسینی، هرمزآباد، همت‌آباد آگاه، نوش‌آباد، شهرک هزار واحدی، صادق‌آباد و دیگر مناطق راه‌اندازی شده است./فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا